Staré a úzké železniční tunely jen s jednou kolejí, bez osvětlení, vyrubané ve skále, samy o sobě působí depresivně. Jakoby navozovaly pocit vstupu do neznámého světa. Ale ještě děsivější pocity vyvolávají ty, o kterých se vypráví nevysvětlitelné historky.
K tomuto druhu patří bezesporu tunel Big Bull na trati Norfolk–Western Railway v USA ve státě Virginia. Navíc tunel je umístěn v hustých lesích, což činí místo ještě tajemnějším.
I když je jeho délka jen něco okolo dvou set metrů, jen málokdo se odváží do něho vstoupit. I osádky nákladních vlaků při jeho projíždění vjíždějí se zatajeným dechem.
Konkrétní příčina obavy z tunelu vznikla celkem náhodně 17. července 1905. Tehdy nákladní vlak, vedený posádkou pana Callawaya a Kernsa, musel z nějaké příčiny zastavit těsně po výjezdu z tunelu.
Proto se signalista John Perry rozběhl zpět do tunelu, aby signalizací praporkem odvrátil možnost případné srážky s jiným vlakem.
Ovšem za chvíli rozrušený vyběhl zpět se sdělením, že v tunelu uslyšel zvuky, které by podle něho „nikdo nezvládl poslouchat“.
Když se strojvůdce s pomocníkem šli přesvědčit, co se vlastně stalo, uslyšeli strašlivý křik a bědování, po kterém jim naskočila husí kůže. Zvuk vycházel z jednoho místa kamenné stěny, takže nemohlo jít o nějaký žert vtipálka, ale zřejmě ducha.
Nakonec se Callaway zeptal, co duch chce. Jasný hlas mu odpověděl: „Sundejte z mého těla tu strašnou zátěž“ a ještě dodal „Oni pijí mou krev“.
Když se případ dostal do místního tisku, prošetřením se zjistilo, že v tunelu zemřeli násilně nejméně dva lidé.
V roce 1901 při nehodě v tunelu strojvůdce Robert Lemon skončil s úplně rozdrcenou lebkou, o tři roky později tam zase zemřel signalista, který spadl z rychle jedoucího vlaku.
Jak potvrdil průvodčí Hall z této trati, v tunelu skutečně již delší dobu straší a ozývají se tam nevysvětlitelné zvuky.
Zřejmě jde o místo, kde často dochází k paranormálním jevům. Řada lidí se pokoušela odhalit tajemství tunelu, ale skutečností zůstává, že zvuky, které se někdy ozývají dodnes, nejsou žádným podvrhem.
Proto lze nadále předpokládat, že v prostoru tunelu jsou stále uvězněné duše železničářů, kteří v něm přišli o život.