Reklamy jsou, bohužel, všude. Vnucují se do filmů, videí i na každičkou webovou stránku a v různých úrovních uřvanosti a otravnosti nabádají, ať si koupíme to a to, abychom byli správně „cool“ a „in“.
A teď dokonce některé velké společnosti pracují na tom, jak lidem reklamu vnutit i do snů.
Bohužel, to není sci-fi. Jeden americký výrobce piva už tento rok provedl experiment, kdy si skupina dobrovolníků před spaním pustila video, které obsahovalo záběry hor, vodopádů, a samozřejmě piva určité značky.
Sny o pivu sice měla jen hrstka, ale i to stačí k tomu, aby seriózní vědci začali bít na poplach.
Staňte se naším Premium čtenářem a odemkněte si tento i tisíce dalších skvělých článků.
Navíc od nás obdržíte i celou řadu hodnotných bonusů!
Zprávu ve tvaru "CTU CLANEK" odešlete na číslo 903 33 20.