Není to pohřební rubáš z Jeruzaléma, ale ubrus z anglického Burtonu. A obraz na něm nezachycuje podobu Ježíše Krista, nýbrž krále ze starých pověstí! Tuto neotřelou myšlenku předkládá britský antropolog David Akins. Jaké důkazy podporují jeho hypotézu?
Za neprůstřelným sklem v katedrále svatého Jana Křtitele v italském Turíně je k vidění lněné plátno, na němž je patrný obraz nahého muže zepředu a zezadu s rukama založenýma v klíně.
Obraz vznikl neznámo jak a neznámo kde, věřící jej ale považují za posmrtný obraz Ježíše Krista, který se nějakým zázračným přičiněním božským sil vtiskl do jeho pohřebního rubáše. Spory o pravost plátna a jeho stáří se vedou již dlouhou řadu let.
Dosud však nikdo nezpochybnil, jakou historickou osobnost má plátno zachycovat. Ať už obraz vznikl zázrakem, či podvodem, je na něm Ježíš a to je neměnné. Až nyní přichází britský antropolog David Akins a identitu muže na plátně zpochybňuje.
Staňte se naším Premium čtenářem a odemkněte si tento i tisíce dalších skvělých článků.
Navíc od nás obdržíte i celou řadu hodnotných bonusů!
Zprávu ve tvaru "CTU CLANEK" odešlete na číslo 903 33 20.